Bon Jovi - Summertime.

Nu jävlar är jag vaken men jag känner verkligen för att gå och lägga mig igen, är riktigt trött!
Igår så drog jag fram på byn och umgicks med Rasmus, Thony, Jocke och Micke men de blev inte så länge för dom skulle ut och åka båt och jag är rädd för vatten så jag sätter mig inte i en båt:P - Därför hämtade mamma mig så åkte jag med henne å syster till Micke å Gunilla som bjöd på mat. Kunde inte blive bättre för jag va hungrig(a)

När vi skulle åka hem så smsade jag grabbarna och frågade när dom va tbx å dom hade just kommit tillbaka så då åkte jag dit igen.
Efter en stund kom jag fram till att de va snuskigt varm i stugan så ja bah "ska vi ut å gå eller" så Jocke och jag gick runt i Ramsjö å prata haha , jävla frän grabb dedära.. jag diggar honom! :D
Men sen när vi kommit tillbaka å vi gjorde allt å inget fram till strax innan tre så gick jag till affären och träffade Robin en sväng och sen kom mamma för att hämta mig :)
Jag hade trevligt iallafall! :D

Idag kommer min älskade Josefin hem från östersund också :D:D *happyface*


Kommentarer
Postat av: julia karström

sv; Tack det hade jag fina människa!! :)<3

2011-08-07 @ 21:29:11 / URL: http://julyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!