Det är lätt att vara efterklok.

Kl 08.50 kollade vi på Walk the line med klassen, engelska hade vi då. Efter engelskan så hade vi håltimme tills efter lunch, gick iväg med rebecka, elvis å jessica för att äta lunch då sen hade vi matte en timma ungefär:P
Mamma bjöd på hamburgare sen stack jag iväg och träffade min fina vän sofie<3
på vägen tillbaka upp ifrån ljusdal så började det att spöregna:o THAT'S NOT OK!
meeen, dagen fortsatte bra.. kollade film med Linus och Viktor å så ^^
-Gick och våldgästade alla MOHAHAH ;)

Nu under kvällen har jag å malcolm lagat mat å sen har vi två å stina kolla lite film^^
Jag sitter fan inte vid datan längre, blir på kvällen innan jag ska somna:o men imorgon ska jag hinna innan kvällens slut börjar krypa fram:oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!