Jag har riiktigt tråkigt o.O

Någon som:
Någon som förstår dig: Vickis<3
Någon som du saknar: Många de :(
Något som du längtar efter : Hulda! 
Någon som du hatar: Ingen.

Vem:

Vem kramade dig senast: Mamma^^
Vem pussade dig senast: Who knows ;)
Vem ringde dig senast: Gustav
Vem ringde du senast: Syster
Vem var hemma hos dig senast: Malcolm
Vem var du hemma hos senast: Josefin

Har du:

Har du några kärleksproblem: Problem och problem. Min dator är min kärlek<3
Har du ätit något idag: Att jag har! (a)
Har du pratat med någon idag: alla dagar! :o
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: yes i have!

Jag:
Är singel: Yeah!
Saknar någon just nu: Ja det gör jag
Är rädd för att bli övergiven: Vem är inte de? :o
Svär ofta: Fan heller ;oo
Sjunger i duschen: Ibland ;$$
Är en morgonperson: no-.-
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: maby :o
Är kär i kärleken: öh..
Skrattar åt mina egna skämt: Hahah jaa ^^
Vill ha barn: I framtiden, ja

Har du:
Glasögon/linser: Glasögon
Piercingar: navel å öron
Syskon: 5
Jobb: Nej
Rymt hemifrån: alltid :D
Färgat håret: Skulle jag? Nej jag föddes med alla mina olika färger jag haft genom åren;)
Bra självförtroende: King!
Sagt "jag älskar dig" till någon: Självklart!
Varit kär: m 
Gjort något olagligt: du kan va olaglig:o
Somnat i skolan: Ja ^^
Brutit ett ben: Nej
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Ja (:
Smugit ut utan lov: näe
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Jajjemen
Sovit en hel dag: japp
Somnat gråtande: Jaa

Brukar du:
Titta dej själv i spegeln: Varje gång jag går förbi något man kan spegla sig i!
Ha ångest: De kan man ju säga eftersom jag har panikångest!
Drömma mardrömmar: ahfan:o
Klä dig i svart: Ja^^
Hata folk: no:o
Lita på folk: Ja

Sista personen som:

Sov i din säng: Jag:)
Fick dig att gråta: film(L)
Som du garvade åt: vet inte o.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!