måste byta tbx!

Jag skrev förut i "presentation om mig själv" att jag äter medicin för panikångesten.
Jag började med sertralin bluefish som funkade jätte bra för mig och jag mådde bra/var glad men eftersom det bara va "pröva på" så fick jag inte många tabletter.
Vi köpte därför nya på apoteket som vi fick resept på. Då fick jag Sertralin ranbaxy.. Dom säger att det bara är olika företag som har gjort dem med det är samma intehåll. Vilket jag inte tror på.
Jag har fått tillbaka yrseln och jag är inte lika glad som jag brukar. Alltså.. Dom hjälper mig inte .
-Mamma ska därför på apoteket idag så jag får min blåafisk<3

Kollade även runt på google  (i love google) och där stog det att detta hade hänt fler personer och en hade skrivit och frågat en doktor om detta å han berättade att visa saker är "utbytbara" men det kan göra skillnad hos personer så han sa att man skulle gå tillbaka till den första medicinen men hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!