Tips!

Tänkte tipsa om två filmer jag har sett. Dom är inte nya.. i know men jag hade inte sett dem nån av er kanske inte heller har de;)


My summer of love -
Handlar om två lite halv udda brudar som börjar umgås massa och märker att dom tycker om varandra.
En bit in i filmen bestämmer dom sig för att resa bort tillsammans men slutet blir verkligen inte som man
trodde/hoppades på att de skulle sluta.
Så ah, jag har sett den en gång nu men det är inte riktigt
en film jag skulle vilja se igen för så pass mkt fastnade jag inte för den:P



Gray Matters -
Handlar om två syskon (en tjej och en kille)
Dom är som humle och dumle typ.
Dom gör allt tillsammans, dom är syskon men även varandras bästa vänner.
Killen som heter sam hittar en tjej som han friar till..
Hon säger ja och Sams syster Gray blir förälskad i henne.
Detta kan jag säga är en film jag inte skulle ha imot att se igen!
Jag tyckte den va bra! :D


Eftersom jag är sämst på att förklara så kan ni ju gå in på youtube och kolla trailer;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!