Gal1 duktig ;)

Jag har varit galet duktig. Imorse blev det ju som det blev med Ljusdal .. Jag gick och lade mig för att kolla på sista avsnittet av Farscape, hur bra gick det? 3 gånger försökte jag kolla om men jag somnade varje gång x)

Riktigt trött chey! men nog om min trötthet,
Efter att jag vaknat riktigt så fick jag nå ryck o.O - Fick för mig att jag skulle städa så jag har stor städat badrummet.
Hängt tvätt, tvättat en till maskin som jag strax ska hänga upp och inte nog med de så har jag plockat ur diskmaskinen och massa skit :P

Haha igår var det mitt rum, idag badrummet så imorgon får vi se vad det blir;P Jävla duktig ibland jag;)



Jag vet, inte särskilt kul att glo på blommer man dom e ROSA:D haha och jag har bildbrist x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!