Aldrig lämnar jag dig.



Jag älskar mitt hår som rött kan jag ärligt säga, ska hålla mig till det ett tag framöver har jag kommit fram till;) Jag ångrar inte för två sekunder ens att jag färgade om det :D Fett nöjd, är glad över att jag klippte mej också.. slipper grejsa så mycket:P haha har inte ens visat hur jag har klippt men det är massa kort på ena sidan å längre på andra, även på längden är det så.
Förut hade ja ju så fast med längre hår helt och hållet plus att det var jämn långt på längden^^

GLAD MIDSOMMAR!!
Hoppas ni får en bra dag,
Just nu håller jag bara tummarna för att jag ska sluta känna mig så snurrig ..

Kommentarer
Postat av: eQuDesign

Fett fiiien :3

2011-07-02 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!