Kryckor!!

Runt 2 åkte vi in på sjukhuset, fick världens skönaste läkare haha.
Han: Röker du?
Jag: Nej.
Han: Hade du tänkt börja?
Jag: Nääe, jag har slutat.
Han: Har du tänkt börja igen?
Jag: Nej.
Han: Bra då kommer du leva.

- Han tröck och hade sig på min fot och jag bet ihop och sen frågar mamma om det gör ont å jag börjar skälla på henne utan anledning men som tur var så vet hon att när jag har ont så blir jag snuskigt arg.
Doktorn skickade in oss på röntgen. När alla bilder var tagna så kom han in till rummet där vi satt igen och konstaterade att jag hade stukat till foten och behövde kryckor i ungefär tre veckor för att inte belasta foten.

Ah, jag tog mina kryckor och hoppade vidare till bilen sen var shoppingen igång! :D
Hoppade omkring lite i Ljusdal på Centrumhuset sen hoppade jag omkring i massa affärer i Huddik:P

Jag hittade klänningen jag vill ha till avslutningen iallafall, blev kärlek vid första ögonkastet(A)


Så såg min fot ut imorse när jag vaknade(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!