Lyckad dag? -.-'

Jag var jätte hungrig och sugen på nudlar. Satte vattnet med nudlarna i på plattan, gick in på rummet och städade undan kläder i soffan.
Helt plötsligt slog det mig att det verkligen staank nudlar så det blev en sån "neeej-faaan" grej över det hela eftersom mina älskade nudlar hade bränt fast i kastrullen  :( *snyft*
Jag flörta lite med pappa så han gjorde iordning mat medans jag duschade, ville ha musik i duschen.
Vart hittade jag min sladd från telefon till datorn efter en lång tids sökande i hela huset? .. bakom min gardin :o
Första tanken är verkligen att leta sladdar bakom gardiner ?!

- Hoppade in i duschen och nu är jag påklädd men också mätt tack vare pappa<3 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!