Studenten!

Igår stack jag, mamma och syster till ljusdal och sen vidare till Huddik.
Idag stack mamma och jag ner till ljusdal så jag fick kolla på min älsklings Sofie som tog studenten! ^^ Grattis till henne och alla andra som tagit studenten iår också!

Vi hämtade upp malcolm också så han åkte med oss ner men han gick gaanska snabbt:P MEN jag hade det bra med min bebis Rebecka och så mötte jag på fler som jag kände så jag dog inte! :D
Lite smått krångligt var det iallafall att hoppa omkring bland alla människor o.O Kära värld va med folk de va å dom va ju fan tjock allihopa och problem hade dom att flytta på sig, tror dom att det går bra att trycka sig fram med kryckor elle?:o Vissa hade jag lust att slå lite granna(a)


Grattis älskling! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!