Sudda sudda bort din sura min,

Måste skriva..

1. Jag tror att jag börjar få liggsår. Jag ska ut å hoppa i sjön imorgon eller något åt det hållet, kändes som en passande sak att göra... Imorgon. o.O (a)

2. Tänk om alla människor skulle vara heelt hårlösa från topp till tå ?
-Fy faaan va ful vi skulle vara. :o

3. Facebook har skaffat sig damp i hjärnan eller något liknande iallfall.
jag skriver: "Hej hur mår du? :D<3<3"
Facebook skickar iväg: "Hej hur mår du? :"

..Folk kan tro att jag är sur eller vad som helst? :o Jag hade trott att de var de om jag fick en sån kommentar eller ett sånt inlägg i loggen :o

ledsen :(.... sudda sudda bort din sura min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!