SNUSK!

Jag gick ut och kastade in lite ved när pappa satte sig vid datorn. Kände att jag kunde göra lite nytta ;)

AH!!!.. jag ska aldrig mer äta en fucking billys panpizza. Jag skojar inte när jag säger att jag hölla på att spy.
Blir fortfarande illamående av tanken.
Jag satt och åt som vanligt så kände jag att det började smaka snusk. Asså riiiktigt jäävla äckligt!
Jag lyfte på osten och kollade.. va ett lager med grönt snusk äckel grejs.. jag gallskrek och pappa sa att det inte var mögel eller nått men de sket jag i för de smaka fan USCH!!!!!!
Jag gurglade munnen ett par gånger och sen borsta jag tänderna i ett par år. Inge mer billy för mej eller!!

.. den delen fast under osten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!