That's allright mama.

Jag som har börjat kolla på så mycket film nu på sistonde letade som faan efter en film som jag vet att jag hade börjat kolla på med robin förut, kom inte ihåg va den heta så jag kollade överallt nu men jag hittade den!
Centre Stage - Turn It Up, håller på att ta hem den nu så jag får se klart den :D Medans den laddar ska jag kolla på Taken.

_______________________________________________




Sist jag var i Ljusdal så tog jag mig friheten i akt att köpa e ram. Gav mamma ett usb förra veckan med bilderna på för att hon skulle kunna skriva ut dem (skrivarn vi har hemma funkar allt på utom att skriva ut riktiga bilder)
Ah , hon fick med sig ramen också då för att jag skulle få det så bra som möjligt.
Inte ens med ramen i hand klarade hon av att fixa rätt storlek men idag gjorde hon faktiskt det :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!