#AdamLive

Kollar på Adam Live nu, kollar på det så ofta jag kan faktiskt för jag tkr om att kolla på det..
Dom pratade nyss om att 34% (britter) tycker inte om att ligga och kramas å mysa på nätterna :o
Vissa dagar kan de väl kännas att
"ååh vad skönt att sova med stor plats att röra sig på" , jätte skönt att sova med plats för sig själv lixom men oftast så känner jag iallafall att hur underbart är det inte att ligga och skeda med nån tills man somnar, LOVELY<3 Sen vakna av att nån ligger och håller om en^^

Jag och min kära vän Stina kan jag säga att vi tycker båda om att skeda så det har hänt att efter skolan när vi går hem till elevhemmet igen så lägger vi oss och skedar, pratar å bara myser.. det är så underbart:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!