tandläkare, folk, bio!

Blev ingen skola alls idag, jag trodde jag hade tandläkartid kl 2 ungefär och de betyder att jag hunnit vara på skolan men de visade sig att det var kl tio typ:P
Åkte dig med mamma, fixade det som skulle och sen åkte vi och köpte en vinterjacka (kommer blid imorgon) och sen tillbaka till ljusdal, mamma bjöd på mat på finess(y) inte illa;)

Andra händelser: - Träffade älsklingarna mina, malcolm och jocke, sammy den söta ungen kom hon också! :D
- Var på  bio (Nyaste Twilight) med stina, charlotta och tommy.. Den var GRYM!
- Fick äntligen skeda, Cissi offrade sig en stund(a)

På tala om cissi så vill jag bara påpeka hur underbar mina bebisar är(cissi och elsa) dom är bäst<3



Kommentarer
Postat av: elsa

men gull-mamma då :D <3

2011-11-17 @ 02:32:16 / URL: http://hejelsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!