Lovely!


Här har vi 4a olika tjejer/kvinner .. ah människor som enligt mig framstår som riktigt stark på alla sätt, dom ställer dig framför tusentals av människor och gör det dom älskar mest och dom gör det fantastiskt,
Jag har ingen speciell musiksmak, jag fastnar antingen för något eller så gör jag inte det men dessa har jag fastnat för.

3 låtar från varje som jag gillar med dem:

Katy Perry – Firework
Katy Perry – Waking Up In Vegas
Katy Perry – Teenage Dream

Jessie J – Price Tag
Jessie J – Do It Like A Dude - Explicit Version
Jessie J – Who You Are


Rihanna – Man Down
Rihanna – California King Bed
Rihanna – S&M

Adele – Rolling In The Deep
Adele – Make You Feel My Love (album)
Adele – Chasing Pavements (album)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!