Praktik på Måndag.

Förstår ni hur trött jag är? nej ..precis:o jag är otroligt trött kan jag lova:o
Denna vecka har jag inte varit på praktiken av endel orsaker så te veckan börjar jag och på lovet kommer jag få praktisera också eftersom att man inte får godkänt om vi inte göra hela praktiken men men de kommer säkert gå bra de också :)

Kan ju berätta lite´snabbt om vad jag haft för mig när jag inte bloggat(bilder kommer upp sen)
På torsdagen Var jag och kramade alla mina kära skogsare och alla andra kompisar jag har som jag inte träffat nu på ett tag och sen kom ju min kära kompis Joel så jag blev glad:D
Vi gjorde inte så mkt under fredagen men de slutade med att vi umgicks med viktor, tor och simon:)

Idag har jag inte gjort så mkt heller, vaknade, gjorde mig i ordning, gick ner å umgicks med mina kompisar och sen
kom mamma och hämtade mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!