Svar :

Eftersom att frågorna jag fick på¨frågestunden bara innehöll "vill du ligga med mig" och grejer så svarar jag på den enda seriösa..

Ida Blomqvist: Vad fick dig att våga klippa en sån frisyr du har? och när klippte du den?
Skitsnyggt btw, älskar personer som vågar stå ut:D

- för nått år sedan hade jag blått hår och samtidigt så hade jag kortare på ena sidan och längre på andra så jag bestämde mig i maj (?) att jag skulle färga håret rött och klippa så igen fast kortare på ena sidan än sist så jag gjorde det i juni :D
Jag älskar att synas så jag bara kör ja ;)



http://littlemeinbigworld.blogg.se/
Detta är Ida och länk till hennes blogg, hon är skiit söt och jätte skojsig! värd att kolla in på! :D<3

Kommentarer
Postat av: idaaa

Nemen aawiii gullunge, vad söt och snäll du är då!<3

haha blir ju generad :$^^



Du är helt underbar vet du de?!:O<3 Puss påraah ;**

2011-10-14 @ 19:24:01 / URL: http://littlemeinbigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!