E de en snigel? :o

Min och Stinas konversation snabbt och enkelt...
Jag: VAKNA DU SKA UPP TILL SKOLAN
Stina: jag orkar inte.. jag kommer om två lektioner(efter lunch)
Jag: *går till stina* VAKNA DE E LUNCH
Stina: det är bara två lektioner kvar så det är onödigt.

hahha gullrumpan min<3

Sen så har stina och charlotta bjudit mig på tacos ikv(A) vi va ett jävla gäng som umgicks och kollade idol förut men efter de så vet jag inte va jag gjorde.. sprang omkring och va allmänt konstig så jag tror folket börjar bli rädda för mig så imorgon ska jag lugna ner mig och försöka vara "normal" och på de ska jag inte prata så mkt ! ^^
Har umgåts med de söta flickorna cissi, elsa å jessica från min korridor, har även vart med fler folk men jag orkar inte skriva upp alla:o
Bilder från ikv:

Elsa å Cissi ;)

Måns (;

ingen kommentar.. x)

Kommentarer
Postat av: Stina

du är en gullrumpa! <3

2011-09-15 @ 00:25:09 / URL: http://stiiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!