kludd om dagen och helgen:D

Nu kör jag min helg kortfattat -
Fredag så kom vickis så vi umgick, åt pizza.. kolla tv å myste(Y)
Lördag så gjorde vickis mat till mig och sen gick vi ner å glodde på ljusdal (: på söndag åkte hon men vilket fall så bara chilla vi å grejer den dagen <3 Älskar den bruden!

Idag va första dagen tillbaka på skolan för min del på över en vecka ;oo , har lite att ta igen men de fixar jag;)
Ikv kollade vi på idol, jag, stina, viktor,elvira, malcolm och sen kom tor efter en stund ^^
Gick upp och skulle kolla film men fastnade med jessica, cissi, måns och elsa iställe och den trippen slutade nere i soffan med folk :P .. gaaah
- När jag väl skulle tillbaka till mitt rum så kom jag på att jag hade glömt den inne på rummet så jag bankade som faaan men ingen öppnade :'( skrev sms till sebastian så han kom och öppnade, då blev  jag glad:o
Kollade lite tv m honom men nu ligger jag i min säng och ska sova:D

IMORGON KOMMER MASSA BILDER FRÅN MIN TELEFON Å GREJER UPP(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!