Lättskämd!

Herregud vad lärrskrämd jag blivit :o Verkligen!
Idag var jag inne på malcolms rum, fick ut i korridoren och patrik sa "bu" alltså de va jätte töntigt å jag blev så rädd så jag ramla rakt på röven och slog hälen på något konstigt sätt?! o.O
Sen stog han bakom en dörr å hoppa fram, jag blev så rädd så jag skrek till högt som fan och slog händerna framför ögonen som jag gör nästan jämt när jag blir rädd xD haha jag är så att blir jag rädd så måste jag blunda så jag tar händerna för ögonen:P
- Nyss innan jag gick upp på mitt rum så stog linus i köket och de visste inte jag så han hoppa fram och jag blev så rädd så jag sprang rakt in i ett hörn och höll för ögonen xD HAHAHA snacka om att linus blev rädd för han trodde jag började gråta xD

<3 aaw, natti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!