tio saker du kanske inte visste om mig :)

  1. Jag klarar inte av när det är för tyst, det är jobbigt och därför måste jag jämt ha fläkten på hemma och knäpper nån av den så blir jag arg för jag trivs med den på.
    Är jag inte hemma, som tex. när jag är på elevhemmet måste jag ha musik/tv igång :) Därför jag pratar så mycket för jag blir nervös när det blir för tyst;)
  2. -Tycker inte om lakris! Dock går det bra med Djungelvrål för dom suger jag på sen slänger jag dom xD
  3. Jag har haft röda hund ..:s
  4. Problem med båda knäna.
  5. Pojkar och flickor faller mig båda i smaken ;)
  6. Barn och fritid går jag för att bli personlig assistent men i framtiden vill jag även gå kurs i foto och sånt! ^^
  7. Jag ÄLSKAR att sminka mig! :D
  8. De första jag kolla på hos folk jag träffar är helheten självklart men också ögonbrynen pga att jag inte tycker om ögonbryn x)
  9. Jag har faktiskt väldigt lätt att släppa in folk i mitt liv men jag kan inte släppa dom sen, jag vill inte förlora någon.
  10. Nu har jag varit rökfri sen 13 maj ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hur gör man så att man får lååånga ögonfransar, utan att behöva använda lösögonfransar?? (jag suger på smink).

2011-09-29 @ 19:48:07 / URL: http://ankananki.webbblogg.se
Postat av: john

tjejer och killar? du är då en oändlig källa av överraskningar ;P

2012-05-19 @ 07:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!