Min sista dag som 16,

Detta är min sista dag som 16åring, inte alls långt kvar nu och idag har jag städat och bakat inför att de ska komma folk hit imorgon ^^

Sen förra året denhär tiden så har de hänt både mycket och lite,
förra året denna dag så va ja hemma hos vickis och fira att tommy fyllder år så grattis på han för han fyller ju år detta år också;)
Men vad jag kommer ihåg så tror jag att jag och vickis va å drack lite hos Jennifer mä henne å en hög mä folk också på kvällen:o å efter den dan gick de ju bara utför, mitt månde va ju inte på topp men dedära går ju fortfarande upp å ner men nu jävlar så hoppas ja att de bara går uppåt asså för ja orkar inte med alla dessa krokiga vägar:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!