Varför?

Kan alla bara sluta dö? Jag klarar inte av sånthär,
Ena min faster dog runt nyår, hade bara träffat henne en gång men de hjälpte ju inte. Jag grina lika mycket endå och sen den 10 juni dog ju Anders och då blev de bara för mycket, ja grinade hela tiden. De blev för mycket känslor och tankar när det hände och NU berätta mamma nyss att min gammel moster Emma hade dött.
Min fina namne, Emma Kristina♥
 
- Jag har inte gråtit än men de kommer väl de också efterom jag har lika lätt till gråt som till skratt.
Många kan skratta tills dom gråter, visst de gör jag med men ja brukar ofta gråta tills jag skrattar också.

Kommentarer
Postat av: elsa

gråter tills jag skrattar jag jag också, nästan alltid! x)

Svar: haha<3
Emma

2012-08-06 @ 23:53:27 / URL: http://hejelsa.blogg.se
Postat av: jεnnιfεr♥

Finns alltid här♥

Svar: Desamma hjärtat!<3
Emma

2012-08-08 @ 12:29:05 / URL: http://jennifergiidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!