Saknar dig så att de gör ont,

Det var meningen att jag skulle till Mattias idag men de blev inte så eftersom ja grina hela kvällen och började igen direkt på morgonen, fick en panikattack och efter de har ja grina lite till men nu hoppas jag att jag är klar för idag!

Iallafall så blir de att mamma sover i ljusdal (hos syster) på fredag och då ska jag sova hos mattias, jag behöver henne där nere för att ja ska våga sova borta igen, jag känner mig så fruktansvärt trygg med hjärtat men jag känner mig ännu tryggare om ja vet att mamma finns i närheter. Det blir enklare då!

Jag hatar min jävla panikångest, jag behöver den inte och vill inte ha den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!