Förlåt för dålig uppdatering, ska bättra mig!

- Igår morse kom min kära kompis gustav och umgicks med mig, ja gick på skolan å sen umgicks vi från å till hela dagen eftersom han också skulle träffa lite folk :)
Efter dagen så gick vi å la oss, jag somnade men vaknade av att jag inte mådde bra, jag blev illamående,fick svårt att andas, började skaka och kunde inte sluta gråta så stackars gustav försökte lugna ner mig. Fick sån jävla panik, jag försökte verkligen att hålla mig för jag ville inte ringa å väcka mamma men jag gav upp kl halv tre, ringde mamma och fick sån fruktansvärt panik så hon och syrran hoppade in i bilen och hämtade mig, är hemma just nu och bara av att skriva detta så får jag tårar i ögonen.

Jag vill inte må såhär, jag är ung och vill leva mitt liv men min kropp och mitt psyke sätter stopp för att jag ska få leva mitt liv fullt ut och jag är så rädd att det aldrig ska bli bättre så jag får ännu mer ångest för jag vill kunna göra allt jag vill i livet.

Nu ber jag om ursäkt men jag måsta få skriva av mig,


Kommentarer
Postat av: clara

du är bäst vännen, och du vet vart jag finns. det är bara att ringa, när som helst! du betyder massor♥

2012-02-28 @ 16:50:28 / URL: http://claraborrsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!