Jag följer grupptrycket och gör en likadan ;).. Har även färgat håret:D

Om dig
Namn: Emma Olsson ;*
Födelseplats: Hudik!
Bor: ramsjö/ljusdal
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: mörkbrunt just nu :P 
Skostorlek: 40-41
Civilstatus: Singel!!
Höger eller vänsterhänt: Höger 

sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? Jag älskar alla:D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek, mjodå;)
Har du fått ditt hjärta krossat? mjo
Har du någonsin haft sex?  kan hända:o
Har du fått ett sugmärke? ja?
Har du gråtit över kärlek? Ja.
Vem delade du senast säng med? Pernilla
Har du drömt om någon du tycker om? ja
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? Nej det vet den inte.
Har du haft sex på fyllan? ja
Har du någonsin känt dig utnyttjad? nej
Har du haft trekant? nej men de kommer de å ;D
Har du haft sex med någon du knappt känner? - ja.
Hur många gånger har du haft sex under ett dygn? räknar man sånt?:o
Gillar du att bli kysst på halsen? ja;)
Är kärlek viktigt för dig? beror på vad för kärlek, jag känner kärlek till mina när och kära också!<3

ärlighet
Röker du? Inte längre
Snusar du? nej
Skolkar du? Har väl mina stunder
Gör du frukosten själv? haha ja
Har du suttit i rätten? nej
Har du strulat med någon av samma kön? jajjmen! :D
Har du varit på strippklubb? nej men de kommer!
Vad gör du när du blöder näsblod? papper i näsan ofc!
Vem kan du prata om allt med? Pernilla, Gustav, Viktor, Tor :o
Har du solglasögon? Jag har många:D
Vem pussade du senast? Pernilla^^
Vem kramade du senast? Viktor eller Tor^^
Vad heter ditt hårspray du använder? Använder inte hårspray,
vilken färg har du på tröjan du har på dig? grön
Känner du någon som heter nicklas? känner och känner gör jag faktiskt inte:o
sitter du vid en bärbar dator nu ? jajjemen
Är du blyg? inte så ofta:P
Vad tänker du på just nu? att jag har ont i magen:o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!