SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN -

- Fin blogg:D Haft en bra dag??:D
: Tack, näe kan ja ju inte påstå eftersom jag gått och blivit sjuk men annars äre väl chill ^^

- Tycker du om analsex? :)
: Har aldrig prövat och tänker inte göra det, ur 2an ska du ha ur skit, inte packa bajs.

- vad får jag för att kommentera ? ;D<3
: ööh haha jag antar att du får ett svar? xD

- cama? ;)
: nej? :D

-Är du kär i Maja Jonasson?
: haha maja, klart jag är kär i dig;)

-Har du någonsin smakat puppa?
: Nej men det kommer de å :)

-Vill du ha sex med Maja Jonasson?
: sånt som märks:D

-Vill du pussas som fan med Maja i sommar?
: ja :$

-Vad tycker du mest om med dig själv?
Om man ska tala utseende: Mina ögon helt klart också mitt hår men just nu känner jag mer för att klippa av mig allt hår än att ha de som det är nu.. blir så less påt:o
Allmänt: Att jag är ärlig och öppen av mig, att jag har lätt till skratt^^

-vad tycker du minst om med dig själv?^
Utseende: De e lite av varje!
Allmänt: att jag är ärlig och öppen av mig, det är inte alltid så bra kan jag lova:o Även att jag har aggro problem -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!