Gårdagen :

var på skolan igår å höll på mä allt å inget som vanligt å efter de stack ja hem å chilla tills elsa och cissi skulle sluta, följde med dom ner för att inspektera lägenheten och den är as jävla kung mysig!!:o:o vi kommer ha många roliga stunder i den förhoppningsvis?! ;D

Hade as jävla kul med mina söta grannar, dansa som fan och var allmänt porrig, kollade på tv å myste + att dom bjö på fika å mat(a) man har ju de bra ibland å ;)
Efter massa tok med dom så följde elsa med mig upp på elevhemmet där vi hitta ett gäng brudar å en grabb så vi kollade tv mä dom å skratta ^^

Måste bara tacka elsa för att hon räddade mig från flugan:o Jag hatar kryp å ja måste döda flugor när jag ser dom så hon gjorde de åt mig:*


Kommentarer
Postat av: elsa

klart vi ska ha våra moments här hemma!! :D och jag finns alltid här och räddar dig från farliga djur och dylikt, puss!! :*

2012-03-21 @ 16:50:51 / URL: http://hejelsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!