AWESOME!!!

Idag åkte jag, mamma och mattias fram till syster åh hennes nya lägenhet. Mamma fick ta med sig mattias ner te mormor för att få hjälp attbära ut saker och så men sen när han kom tillbaka till systers lägenhet så måste han gå till bussen så jag följde med dit men när vi kom fram så sa han att han inte ville åka så jag ringde mamma och frågade om hon kunde skjutsa fram honom imorgon iställe och eftersom hon sa ja så får jag ha kvar min älskling en natt till (A)

Nu under kvällen har vi bara flumma som vanligt, skrattat, myst och pratat ^^ Vi tog även in alla grejer från bilen som tillhörde mormor och där låg en klänning som mormor har haft på sig varje jul som jag kan komma ihåg från att ja va liten och den tog mamma hem bara för min skull. Jag kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag kramade om den och kände lukten av mormor. Jag hatar att veta att jag inte kan träffa henne för de gör ju att jag saknar henne ännu mera.

Men med detta vill jag bara säga att jag är jätte hungrig och ska äta nu, AWESOME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!