Han fuskar.

Fy fan va jag har varit duktig idag.
Efter att jag vaknade så fick jag ut och hälpte pappa plocka ihop på gårn och därefter städade jag åt kanin min;) Jag tog de lugnt och körde på i min takt tills mattias berätta att han skulle åka med hanna å patric, de betydde att han skulle komma tidigare än väntat å ja hade varken städa upp på rummet eller duschat så ja skynda som fan och gjorde de:o
Jag hann klart iallafall och nu sitter vi å kollar på xfactor och myser med popcorn, hävla gomun är han.. han fuskar. Han FÅR INTE kolla när jag skriver på min blogg, han får se när jag e klar men han fuskar å sitter å tjuvkollar. Bajsungen min<3




Kommentarer
Postat av: LINNPLINN

Fy sjutton vilken ond Mattias du har :o
Helfestlig bild, du är genomcharmig lilla frö ♥

Svar: han e jätte ond!hahah aaw, du är charmig!♥
Emma

2012-11-18 @ 02:02:47 / URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: LINNPLINN

SV: hahaha :'D
BÅDA ÄÄÄR CHARMIGA ♥♥♥

Svar: mattias e jätte charmig(a)
Emma

2012-11-18 @ 03:01:43 / URL: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!