69 Saker du vill veta om sex.

Jonah Falcon, En amerikansk skådespelare och författare. Han är känd för sin stora pillevink, han har tydligen 34cm, är de bara jag som blir rädd när jag hör de? :o
 Hahha hur ja kom in på de är en bra fråga, jag kollade på 69 saker du vill veta om sex igår, va väldigt intressant faktiskt.
Men till Jonah igen, när han var mellan 14 och 20 så var han så pass vig att han lyckades suga av sig själv men han fick självklart inte in hela, haha men efter detta så fick han sluta för han va inte lika vig. Han började få ont i ryggen och grejer.

Jag tycker faktiskt synd om honom, som han själv också sa så va de många som va ute efter att lära känna honom för å komma åt hans lillevän. Synd om han juh, han kunde väl fått haft några cm kortare iallafall? xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!