If you're going through hell, keep going.

"Tears are the words the heart can't say"

- Att fråga mig hur jag mår som om de vore den enklaste frågan i världen är inte lätt för jag har inte alltid svaret, speciellt inte svaret som man förväntar sig att höra och verkligen inte svaret som man vill höra.
Jag mår inte bra ikväll iallafall, de är en dålig dag.
Jag blir så besviken på mig själv att jag mår som jag mår, det är ingen annans fel att jag mår såhär så då måste de ju va mitt fel men i såfall vill jag veta vad jag gjort för fel.

"Gud, Förlåt för mina synder men jag har lärt mig min läxa.
Snälla, låt mig bara må bra."


~Smile~

Kommentarer
Postat av: josefin b

men du är finast i världen iallafall.

Svar: De e du med!:*
Emma

2012-10-12 @ 13:31:36 / URL: http://annajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!