Svar på frågestunden:

Pims frågor:
När och med vem förlorade du oskulden?:
Jag var 14 med en kompis från göteborg!

Var är/har du varit piercad, om du ens vart det?:
Jag har 6hål i öronen(har haft 8a men 6 nu och en av dom är en töjning på 12mm)
Sen hål i naveln och jag har haft septum en dag eller så hahah, jag måsta ta ut
den på grund av att den var sne och grejer:/

 Öl eller sprit?:
Grogg å cider wtf!;)

Fest eller mys?:
Beror heelt på humöret, men pga mitt mående så blir de mest mys
eftersom jag inte kan dra ut på fest när jag vill men jag älskar att mysa(a)

Ska du klä ut dig på halloween? isf till vad?:
Som jag vet just nu så ska jag inte göra nått speciellt men ja får väl klä ut mej
till nakenjanne och hoppa i sjön?;) 

Tänker du komma till ljusdal lite oftare så jag får träffa dig?:
Pim. självklart ska jag göra de!
 
Vilket är ditt favoritplagg?:
Uscha, dumma människa.. jag vet inte, beror på väder:o
 
När du börjar gymnasiet igen, vilken linje vill du gå?:
Som de känns nu så blir de bf igen men jag e samtidigt sugen på
media såå, de e väl sånt som märks. Jag får återkomma med svaret haha!

Kan du visa dina favvoskor?:
hahah jag älskar foppatoffler meen skorna på bilden under är mina favoriter!
Såå snygga, så sköna å såå underbara vinterskor♥

Saras fråga:
När kommer du till skolan igen! :D saknar dig ju!!!:
Sara, jag kommer så fort jag kan!:*

Anonyms frågor:
Hur snygg tycker du själv att du är på e skala 1-10?:
Oj, jag vet inte, jag är ju inte bland dom fulaste men inte heller
snyggaste men ja e ju bra jävla snygg?;)

 När tycker du själv du är som sexigast?:
Måste vara när jag precis duschat, rakat mig och smörjt in mej så man e alldeles mjuk å len,
Känner mej så gosig då! :3

Vad ångrar du mest i ditt liv?:
Att jag hade sex med en killkompis förra året.
 
Dricker du aldrig alkohol?:
Jag äter medicin pga panikångest och depression och tänker inte
dricka samtidigt som jag äter medicin så nej.
Sist jag drack var i sommras men innan de vare bra länge sen men innan min ångest då jävlar hahah,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!