En liten random blogglista,

Vad var du mest rädd för när du var liten:
Att pappa skulle dö. (Han har en sjukdom och innan dom visste vad det var för sjukdom så trodde även doktorerna att han inte hade långt kvar.)

Vad är du räddast för nu:
Jag är rädd för mycket, jag är otroligt rädd att aldrig bli av med min panikångest och att den ska ta över mitt liv mer än vad den redan har gjort. Att bli ensam är jag också jätterädd för, att mina nära och kära ska försvinna.


Vad är du mest nöjd med hos dig själv:
Jag är väldigt nöjd med mina ögon måste jag säga, 


Vem sov du hos sist: 
Mattias

Vem sov hos dig sist: 
Mattias min fina ängel!

Vad ville du, som liten bli när du blev stor:
Cool som man var ville man bli en delfinskötare;)

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:
Oj, det har varit väldigt många gånger faktiskt haha

Vad finns alltid i din handväska:
Plånbok och oftast kameran också! 

Har du varit utomlands någon gång:
Jag har bara varit i norge,

Vad gör dig lycklig?
Att vakna på morgonen med ett leende på läpparna och slippa ångesten hela dagen och få göra
sånt som jag tycker är kul och få umgås med dom jag tycker om!


Vilka är dina starkaste sidor?
Att jag har nära till alla mina känslor, jag har lika lätt att skratta som att gråta, de är bra många gånger men mindre bra andra gånger men det gör mig till en starkare person anser jag!


Vad var det bästa som hände under 2012?
Att jag började umgås med Mattias, han var pusselbiten som jag inte visste att jag saknade!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!