Sometimes you have to fall before you can fly.


Jag kan jämföra mig själv med en fågel.
Som en fågel i bur,
jag röra mig men jag kan inte veckla ut mina vingar.



Jag måste slå mig fri från mina egna tankar och mina egna rädslor. Jag är den enda som kan rädda mig från mig själv. Med stöd från dom jag älskar så vet jag att jag kan klara detta men
det är så lätt att låta tankarna ta över när mörkret faller..
- De gäller att se alla dom små framsteg som man gjort, de gäller att lägga märke till allt man lyckats med.
Mina "framsteg" kan jämföras med små rutiner ur andra människors vardag men ett litet steg för någon annan är ett stort steg för mig och ett steg i rätt riktning att bli fri från min ångest så också jag kan flyga.

Kommentarer
Postat av: i vätan på lilla J ❤️

<3<3<3<3

Svar: <3<3<3!
Emma

2013-04-26 @ 21:54:11 / URL: http://barnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!