Bilder från dagen,

Mamma och jag har haft något att göra hela dagen idag, vi började med att åka fram och snygga till det vid mormors grav, blev så fint❤   En stund efter så våldgästade vi Micke och Gunilla som bjöd på fika, vi satt ute på altan och pratade. Jättetrevligt var det!  När vi kom hem igen så började vi plocka hallon och direkt när vi va klara så hittade jag min älskade katt i fönstret så jag tog några kort på henne innan vi satte oss i bilen och åkte iväg IGEN. Vi ska åka iväg med husvagnen, jag, pappa, mamma och Mattias så vi ville kolla upp ställena vi hade pratat om och självklart så hade jag kameran i högsta hugg;)

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Väldigt fina bilder :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma

2013-08-08 @ 10:25:58 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!