Första skolveckan,

Idag avslutade jag min första riktiga skolvecka, känns faktiskt bra! 
Jag har matte på måndagar, tisdagar och torsdagar. I måndags blev ångesten jobbig så jag fick gå hem och i tisdags sa Carola att jag skulle vara på skolan 8:50 men när jag kom dit så skrattade hon och bad om ursäkt för jag skulle tydligen inte vara där förns 13:30. Då under tisdagen stannade jag dock kvar på skolan, jag fick och umgicks med min gamla klass på bf!;) Idag gick jag till lektionen som började strax efter 11, nästan direkt när jag kom in så berättade läraren att hon skulle släppa iväg oss tidigare så lektionen pågick i en kvart ungefär och det kändes riktigt onödigt.

Kommentarer
Postat av: jennifer

åhh, söta vi :))))

Svar: jaa! ;D
Emma

2013-09-09 @ 13:07:10 / URL: http://barnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!