Jag har börjat skolan igen,

Jag hade funderat på att börja skolan igen så jag tog tag i den tanken och hörde av mig till min kurator på skolan, vi ordnade möte och pratade om att jag ville börja igen men att jag ville börja på IM(IV) och göra klart matten.

Jag ville inte börja på en linje på en gång för jag vet att det blir för mycket stress men jag kan berätta att idag var min andra skoldag och det har gått jättebra. Uppropet vad i onsdags så jag fick träffa dom andra som går IM och självklart lärarna som jobbar där,  Nu hoppas jag att ni alla håller tummarna för mig så att allt går bra! :D

Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

ÅH FIIIIIIIIN ;*

Svar: Åååh tack! du med! :D
Emma

2013-08-24 @ 23:43:38 / URL: http://ssuussaannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!