För mig finns bara du,

Dagen började jättetidigt med att jag, Mattias, Liza och Jessica fick skjuts ner till Ljusdal av moster, när jag kom hem så blev jag påhoppas av tre lyckliga hundar och sen kramades jag lite med svärmor innan jag stack till skolan, duktig som man är!;)

 Jag var även in på psyk imorse och avbokade tiden med kvinnan som jag brukar prata med, våra samtal känns så ansträngda och det känns fel helt enkelt. Jag bad om att få träffa någon ny hädanefter, dom skulle se vad dom kunde ordna och höra av sig!   - Just nu ligger jag i sängen och tänkte kolla runt på bloggar men först tänkte jag pussas lite med min älskling! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: HAHA det verkar vara något som många ungar gör! :P

Svar: hahah de verkar lurt!;)
Emma

2013-12-10 @ 12:26:39 / URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!