I love you so,

Jag började få ont i magen redan igår så när jag kom på psyk idag så fick jag be om ursäkt eftersom jag kom lite sent, benen låste sig så jag fick tvinga mig själv att fortsätta gå trots att kroppen sa nej.  Det är jobbigt att gå emot sig själv men det gäller att sätta upp mål och bestämma sig för att man ska klara det.

Vi pratade verkligen om allt på psyk idag, vi diskuterade om mitt förflutna för att hon ska kunna få en bild av mig och hur jag är som person.    Både positiva och negativa saker kom på tal, saker som jag försöker att lägga bakom mig.  
Jag gick på apoteket och beställde hem medicin innan jag började gå uppöver igen.  När jag började gå så ringde jag mamma, ville bara berätta hur det gick men när jag började prata så kände jag att klumpen i halsen blev större och tårarna blev allt svårare att hålla tillbaka.  Jag gick upp till Marina iställe för att gå till skolan och direkt när hon frågade hur det hade gått så kom hon fram och höll om mig, tårarna bara sprutade.
Det var så skönt att bara få släppa på allt - Jag satte mig i köket med henne och pratade,
grinade lite till och kramades. Världens bästa svärmor. Världens bästa svärfamilj!

När Mattias kom hem så låg jag i soffan, han satte sig så att jag kunde lägga huvudet i hans knä, Marina berättade för honom att jag hade kommit hem och varit ledsen så han gosade ner sig och höll om mig samtidigt som han pussade på mig, min gos.  Världens bästa pojkvän!❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!