Svar på frågestunden:

Hur träffades ni?
- De är en svår fråga eftersom vi setts då å då underen längre tid:o

Hur länge har ni varit tillsammans? 
- 6 månader och 5 dagar(a)

Kom på 3 otroligt roliga minnen ni har tsm ! :D
- I somras när vi va ute och åkte moppe å badade med Hanna och Patric, men sen kan ingen av oss säga EN speciell dag, vi har alltid roligt :D


Tycker du om att pilla Mattias mellan tårna? :D 
- Mattias: ja
Jag: nej! haha

Vad är det pinsammaste ni har gjort med varandra? :D <3
- Vi skäms aldrig!

Hur många gånger hade ni träffats innan ni hade sex första gången?
- Andra gången vi riktigt umgicks så blev de ju lite så ^^

Hur gammal är du? 
- Snart 18;)

Hur gammal är din pojkvän?
- 19 år ung!

Varför valde ni varandra? 
- Mattias: för att ho ä snäll, genom go å underbar!
Emma: ääh, han dög väl! hahah näe men de finns ingen finare människa så ja bara föll pladask och ligger fortfarande och sprattlar av kärlek!

Vad är eran sjukaste ( roligaste ) sex ställning? ;) 
- Sex är alltid kul;)

Emma, när ska du börja träffa mig igen? :( 
- Linn, de ska vi ordna!

Har ni bråkat rejält någon gång, vad bråkade ni för? 
- Vi har inte haft något stort bråk:o

Älskar du mej, fast jag är knäpp Emma? (A) 
- aahdu Linn de går väl å diskutera;)

Kan ni börja göra roliga videoinlägg tillsammans, roligare att läsa bloggen då! :) 
- Sånt som märks!

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Vad fina bilder. :) Skulle vara kul med videoinlägg tillsammans. :) Min fästman är inte så mycket för att vara med på video tyvärr haha.

Svar: Ååh men tack! De tycker jag också låter kul men jag vet inte riktigt vad vi ska säga/göra!hahah aaw, du får flörta in dig hos honom å få honom att vara med;)
Emma

2013-02-26 @ 22:07:38 / URL: http://evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!