Fråga Olle Dokumentären,

Jag kollade på fråga olle för en stund sen och hela programet handlade om swinging och de fick mig att tänka, jag skulle inte kunna hålla på med det, jag är alldeles för svartsjuk för det..
skulle aldrig kunna se någon annan hålla på med den jag är tillsammans med. Dom som håller på med swinging tycker säkert att jag är självisk och de kanske jag är men min pojkvän är min pojkvän!

- Trekant har jag samma tankar kring, om man är singel är en sak men jag skulle inte kunna tänka mig att "dela med mig" av den jag är i ett förhållande med:o 
Nu ska ingen tro att jag ser ner på dom som har hållit på eller håller på med detta. Erat val!



Kommentarer
Postat av: Siri

svar: hihih visst är han!!

2013-01-11 @ 00:05:47 / URL: http://www.elizabethh.blogg.se
Postat av: SÄÄSSYY

jag håller med dig! en gammal kompis va med i avsnittet haha usch, skulle aldrig gå in i en sån klubb! isåfall ska jag nog va dyng rak så jag inte kommer ihåg vad jag gör ;) haha

Svar: Hahah gash, ah ja förstår inte. Men visst de e ju deras val och dom gör som dom vill men inget för mig;)
Emma

2013-01-14 @ 14:59:07 / URL: http://ssuussaannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!