Helg hos pojkvännen,

Fredag: Hade jättemycket problem med bilen, det var meningen att vi skulle åka kl två på dagen men kom inte iväg förns 8 ungefär. Jag berättade inget för ;attias, ja lurade han att vi fortfarande hade problem då och så överaskade jag honom när jag väl var där (a)

Lördag: Vaknade brevid världens sötaste så vi låg och kramades ett tag innan jag ringde mamma så vi åkte på dollar en snabbis. När jag kom tillbaka till Mattias så gick vi å köpte gotta och sen färgade jag hans hår, därefter beställde vi pizza och fortsatte att mysa;)

Idag: Tur som jag hade så vaknade jag även idag brevid världens sötaste och sen stack vi till mamma och syster min å så åkte jag å mor iväg för att köpa fika så vi satte oss och umgicks med dom ett tag innan vi gick hem och myste massa innan jag åkte.. Ville verkligen inte åka men vi syns på torsdag redan :D


Kommentarer
Postat av: therese pue

Åh dom är lika söta med bara ett. Hon var blind och sen hade hon för högt tryck bakom ögat så de blev akut. Hur blev din hund av med ögat? :P

Svar: Ja de är dom verkligen!ååh stackarn, våran hund ville bli vän med katten men katten ville inte vara vän med hunden haha :/
Emma

2013-01-27 @ 23:04:39 / URL: http://nattstad.se/theresepue

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!