Min nyårskväll/natt

Mamma skjutsade ner mig och Mattias till hennan men innan vi var framme kände jag att ja kommer börja gråta, ångeston tog över och tårarna spruta så vi släppte av fisen å så följde jag med mamma hem. Ja grinade bort allt smink så jag sminkade om mig och skålade in de nya året med familjen
Strax efter de så smsa jag med hanna och fråga var alla höll hus och sen åkte ja dit å överaskade dom som ville ha dit mig och älsklingen blev iallafall jätteglad, full å söt som han va;) de va jätte roligt att få träffas å kramas med folk man inte sett på länge men faan, man kunde ju ha skippa slagsmållet som blev men annars vare chill!;)

-första bilden på mig å hjärtat från nya året


Kommentarer
Postat av: Lina - my art & my life

Slagsmål lät ju inte så kul.. Men gott nytt år!! (lite så här på efterhand)

Svar: Nej tro mig, de var de inte:o men gott nytt år på dig också söta du! :D
Emma

2013-01-02 @ 16:48:38 / URL: http://shiiwie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!