En random liten blogglista,

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Bild, fick VG i det som slutbetyg.

Vilken onaturlig kraft skulle du välja att du hade om du fick chansen?
Jag skulle vilja kunna hjälpa dom som har problem med ångest och depression, typ stryka dem med handen över huvudet så att allt kändes lite lättare och lite bättre.

Vad gör du just nu?
Sitter i soffan och kollar på film med min fina, kollar på honom till och från. Känner mig så lyckligt lottad som kan kalla honom för min. Lite romantisk är jag allt.

Om du fick femhundra tusen som skulle slösas på en dag. Vad skulle du slösa dom på?
Jag skulle gå in i olika affärer med mina nära och kära i tankarna och handla sådant som jag visste att dom tyckte om och sen hade jag handlat något otroligt många inredningsdetaljer till mitt rum. Kläder är en självklarhet och sen hade jag handlat massa fint till min pojkvän så jag kunde ge han en liten present då och då. Bara för att jag kunde, 

Tror du på gud?
Till en viss del så gör jag det. Det känns bättre för mig att veta att det finns någon där uppe som kollar ner på mig och ser till att min och mina käras framtid blir bra även om nutiden kan vara väldigt jobbig. Allt händer av en orsak.

Något som gjorde dig glad igår?
Jag fick umgås med min fina mamma och Mattias, vi åkte iväg till en stuga där dom sålde kolbullar. På vägen hem så tog jag och mamma ton. Vi sjöng och skrattade hela vägen.

Det bästa/värsta med sommar?
Solen, värmen och energin som man får. Alla fina blommor som kommer fram och all glädje man känner. Det värsta är helt klart alla kryp och alla gråa dagar med åska/blixt.

Det bästa/värsta med hösten?
Alla fina höstfärger är helt klart det bästa. Att man kan ta på sig halsduk, leggings och tjocktröja utan att det varken är för kallt eller för varmt. Det värsta är dock att det börjar bli mörkare och jag ser allt från en mörkare vinkel.

Det bästa/värsta med vintern?
Lukten från skotern, ljudet och känslan. Varm kopp oboy framför braskamin och alla tända ljus. + Julen, en stor favorit. Det värsta här är kylan(samtidigt som den är lite mysig) och mörkret.

Det bästa/värsta med våren?
Snön börjar smälta, musöronen kommer fram på alla björkar och fåglarna kvittrar. + Det börjar bli ljusdare! Jag hatar dock all slask som blir när snön smälter.

Nämn tre saker på din att-göra-lista?
1. Gå ner i vikt. 2. Lära mig att klara av ångesten. 3. Börja skolan igen.

Vilka tillhör din familj?
De närmaste i min familj är mamma, pappa, syster och syster men jag anser att min familj är stor och konstig eftersom vi inräknar många fler i våran familj, även om man inte är familj genom blodet så kan man vara familj i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!