Gårdagen i Hudik,

Igår när jag vi kom hem från Hudik så tog jag och Mattias det lugnt, vi är inte så vana att gå upp 7 på morgonen nu för tiden så vi var helt slut haha. Under natten, kring 1 så tänkte jag blogga men jag somnade nästan med datorn i knät.  Jag var allmänt konstig igår iallafall jag var grinig och ledsen. Idag förstår jag varför eftersom mensen har kommit.

- Vi åkte till tandläkaren på en gång igår men sen blev vi springandes i affärer.  Jag var den som var inställd på att handla men jag kom bara hem med ett par leggings medans Mattias och Mamma kom hem med mycket mer. Hahah!  Påvägen hem svängde vi in till pappas barndomskompis som fortfarande är en nära vän till honom, han har en stuga långt ut i skogen. Otroligt fint och mysigt ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!