R.i.p,

Och booom så vare kväll igen. Jag, Mattias och Pappa stod ute å pratade då Nikita kom med något i munnen, det var en mus. Jag trodde att den var död men den rörde på sig så ja tänkte gå dit och rädda den. Kall och blöt låg den där, kunde inte gå för den var halvt mosad.. Den var såå söt och jag tyckte så synd om den så jag började tvärgrina. Mamma fick hjälpa den till mushimlen så att den skulle slippa lida och jag la mig i sängen och grinade. Jag mår inte så bra idag så tårarna fortsatte bara att forsa.

- Mattias la sig bakom mig och höll om mig, vi kom fram till att jag nog ska ha mens snart eftersom jag har varit yrslig på senaste och har känt mig upp och ner.  Jag tyckte iallafall jättesynd om musen men den mår bättre nu och jag ska mysa ner mig med Mattias för att kolla på film.  Min fiiina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!