Svar,

Vem av er är avundsjukast?: Oj haha, svårt att svara på eftersom vi båda är väldigt svarsjuka!

Vad gör ni oftast när du är tillsammans?: Mattias: Ligger.  Hahha näe men de beror på hur det ser ut ute också, är det snö så blir de snögubbar och skoter + oboy och mys framför film med tända ljus. Är det inge snö så är vi ute å spelar badminton/kubb eller liknande. Men vi myser massa å skrattar jämt!(a)

sover ni mest hos han eller hos dig?:  
Hos mej.

Vem är mest romantisk av er två?: 
Mattias tycker att det är vi båda men det är olika, beroende på humör. Vi båda e bra gulliga iallafall! ;)

Vad tjafsar ni mest om?:
Vi brukar inte tjafsa men om vi gör det så är det för att nån av oss blev svartsjuk av nån anledning.

vad älskar/stör ni er mest på varan?:
Mattias säger att han älskar allt med mig men stör sig på att jag blir så sur när jag har mens, han sa "du blir galen, crazy, skitförbannad, oåtkomlig" hahahah ❤
Det jag älskar mest med mattias är att han är så omtänksam och förstående! Det jag stör mig mest på måste vara att jag aldrig får sminka klart mig hahaha, han tycker att jag är osocial;)

Kan inte ni börja göra videosar tillsammans ?: Inte vet jag, sånt som märks, så säger Mattias och jag lyssnar på karln min jah! ;)

En rak fråga till Mattias :D När ska ni förlova er??:
Nån gång i framtiden!

Hur träffades ni?:
Det har jag skrivit om förut, inlägget om hur vi träffades kan du läsa HÄR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!