En extra kromosom,

Jag och Mattias har börjat kolla på alla avsnitt av Glee. Förutom att serien har allt och är rolig så har dom med en tjej i serien som heter Becky Jackson (Lauren Potter) Hon är en söt liten tjej med downs syndrom. När jag såg Glee för första gången  så var det första jag lade märke till just Becky. Jag vart alldeles varm och jag började nästan gråta för att jag blev så glad.   - Jag har två systrar och ena har downs syndrom. Sen jag var liten har jag varit väldigt svag för de som har downs av just den anledningen, dom är så fina och goa. Min syster är världens snällaste, sötaste och kärleksfullaste, en riktig glädjespridare är hon mitt lilla busfrö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!